hello

<body>
©Temp by : mr.papiyone


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





miss sonia

اسلایدر

ハートカーソルッ!!!

☆彡ぱちゅてるかーそる*

✘...mis sonia...✘
✘miss sonia ...✘
✘ miss sonia✘

Profile

Links

Other

سلام ب همه من برگشتم تو این همه مدت نبودم چونکه تصادف کرده بودم هم چنین امتحان ها ولی خب در حال حاضر نمیتونم سفارشی بپذیریم دوستون دارم.راستی دعا کنید تا بهتر بشم



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:22---9 مرداد 1394
سلام سونیا خوبی؟
سونیا خیلی باهات حرف دارم
یه معذرت بهت بدهکارم باید باهات حرف بزنم توروخدا بیااااا بخدا معذرت میخوام باید باهات درد و دل کنم ابجی جونم برگرد بهت نیاز دارم ادرس وبمم گذاشتم وبم آپ نمیشه ولی بهش سرمیزنم و کامنتارو تایید میکنم خواهشا جوابمو بده این آی دی لاینمه:sarakhanoom20
بیا کارت دارم زوود توروخدا


فروغ
ساعت18:51---3 تير 1394
میدونی چیه ؟ فوق العادست وبت واقعا تبریک میگم . عالیه مخصوصا قالب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags:
|دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:,|20:11|girl pink|


Welcome To My Web

welcom To my blog l,m 12 I Love you